Team Leader (w contact center)

Polska, Mazowieckie, Warszawa | Praca stała
LeasingTeam Group
Lokalizacja:
Polska, Mazowieckie, Warszawa
Branża:
Obsługa klienta/Call center
Rodzaj pracy:
Praca stała
Nr ref.:
Data publikacji:
2020-06-10
Oferta ważna do:
2020-07-10

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zepsołem 10-12 konsultantów
  • Merytoryczne wsparcie pracy zespołu
  • Tworzenie grafików pracy zespołu
  • Weryfikacja pracy zespołu
  • Dbałość o prawidłową jakoś obsługi klientów
  • Raportowanie pracy podległego zespołu

Oczekiwania:

  • Min. pół roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem - warunek konieczny
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji - warunek konieczny
  • Znajomość specyfiki pracy call center/obsługi klienta
  • Otwartość oraz komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
  • Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych
  • Nastawienie na osiąganie jak najlepszych wyników
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeń/ubezpieczeń medycznych
  • Dyspozycyjność - praca wg grafiku pomiędzy 8 a 20 (poniedziałek - piątek) + 1 weekend w miesiącu

Oferta:

  • Umowa o pracę (cały etat)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie +premie kwartalne
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmie z branży ubezpieczeń
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe, zniżki na ubezpieczenia owocowe dni :) 
  • Szeroki pakiet szkoleń
  • Lokalizacja: Warszawa - Mokotów (okolice Galerii Mokotów)

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.



Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570