Oferta pracy
Powrót do wyszukiwarkiManager ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Polska, Śląskie, Katowice | Praca stała
Lokalizacja:
Polska, Śląskie, Katowice
Branża:
Obsługa klienta/Call center
Rodzaj pracy:
Praca stała
Nr ref.:
00136982
Data publikacji:
2025-01-10
Oferta ważna do:
2025-02-09
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za codzienny nadzór nad grupą pracowników ds. obsługi klienta, w tym monitorowanie pracy i obecności
- Wsparcie merytoryczne pracowników w codziennej pracy
- Analiza kwestii związanych z wydajnością, opracowywanie planu działania na rzecz poprawy, wdrażanie działań naprawczych
- Dbałość o jakościowe wykonywanie prac
- Stała komunikacja z pracownikami i bieżące przekazywanie informacji
- Wsparcie w ramach w ramach problemów w kontakcie z klientami
- Prowadzenie spotkań zespołowych
- Planowanie i organizowanie działań zespołu
- Aktualizowanie informacji dotyczących wewnętrznych procesów, zasad i procedura
- Uczestnictw w szkoleniach rozwojowych dla menedżerów
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność kierowania zespołem w zakresie delegowania zadań, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (praca 40h/tydzień, nie dłużej niż do godz. 21/22)
- CV w j. angielskim
Oferta:
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat
- Konkurencyjne wynagrodzenie - w tym bonusy finansowe
- Szeroki pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Dostęp do kursów online
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570