Manager ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Polska, Śląskie, Katowice | Praca stała
LeasingTeam Group
Lokalizacja:
Polska, Śląskie, Katowice
Branża:
Obsługa klienta/Call center
Rodzaj pracy:
Praca stała
Nr ref.:
00136982
Data publikacji:
2025-01-10
Oferta ważna do:
2025-02-09

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za codzienny nadzór nad grupą pracowników ds. obsługi klienta, w tym monitorowanie pracy i obecności
  • Wsparcie merytoryczne pracowników w codziennej pracy
  • Analiza kwestii związanych z wydajnością, opracowywanie planu działania na rzecz poprawy, wdrażanie działań naprawczych
  • Dbałość o jakościowe wykonywanie prac
  • Stała komunikacja z pracownikami i bieżące przekazywanie informacji
  • Wsparcie w ramach w ramach problemów w kontakcie z klientami
  • Prowadzenie spotkań zespołowych
  • Planowanie i organizowanie działań zespołu
  • Aktualizowanie informacji dotyczących wewnętrznych procesów, zasad i procedura
  • Uczestnictw w szkoleniach rozwojowych dla menedżerów

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność kierowania zespołem w zakresie delegowania zadań, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (praca 40h/tydzień, nie dłużej niż do godz. 21/22)
  • CV w j. angielskim

Oferta:

  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat
  • Konkurencyjne wynagrodzenie - w tym bonusy finansowe
  • Szeroki pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • Dostęp do kursów online

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.



Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570