Oferta pracy
Powrót do wyszukiwarkiChief marketing officer
Polska, Mazowieckie, Nowy Dwór Mazowiecki | Praca stała

Lokalizacja:
Polska, Mazowieckie, Nowy Dwór Mazowiecki
Branża:
Marketing/Media/Reklama
Rodzaj pracy:
Praca stała
Nr ref.:
00103142
Data publikacji:
2024-03-04
Oferta ważna do:
2024-04-03
Zakres obowiązków:
- Stanowisko w pełni samodzielne, z potencjałem na zbudowanie zespołu marketingowego w Polsce. Ścisła kooperacja z działem marketingu stacjonującym w Norwegii;
- Wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej dla 2 marek firmy (depilatory, roboty sprzątające) na rynku norweskim, duńskim i szwedzkim;
- Zarządzanie budżetem marketingowym i przydzielanie zasobów do różnych inicjatyw marketingowych;
- Ścisła współpraca z agencjami marketingowymi, możliwość nawiązania nowej współpracy z agencjami;
- Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości;
- Identyfikacja grup docelowych i profilowanie klientów w celu dostosowania komunikatów marketingowych;
- Planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, promocji, public relations i innych działań promocyjnych;
- Zarządzanie strategią marketingową online, w tym reklamą online, SEO, mediami społecznościowymi i marketingiem e-mail;
- Śledzenie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i wskaźniki wydajności;
- Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku i wartości marki;
- Śledzenie nowych trendów w marketingu i technologii oraz wprowadzanie innowacji do strategii marketingowej.
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku analogicznym, preferowane w agencji marketingowej/digitalowej;
- Znajomość programów takich jak: Google Ads, Woocomerce, Wordpress, Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs, Senuto;
- Znajomość social mediów: Instagram, Tik-Tok, Facebook;
- Znajomość zasad SEO;
- Elastyczność i umiejętność budowania relacji;
- Niezależność, swoboda w opracowywaniu strategii i pomysłów;
- Pewność siebie w samodzielnej pracy;
- Umiejętność kierowania i monitorowania wykonywanej pracy.
Oferta:
- Umowa o pracę lub B2B;
- Praca zdalna, możliwość zmiany na tryb hybrydowy;
- Premia uznaniowa, związana z pozytywnymi wynikami finansowymi;
- Pakiet benefitów;
- Dostęp do szkoleń i kursów;
- Okazjonalne podróże służbowe do głównej siedziby firmy - Norwegii;
- Sprzęt służbowy: telefon, laptop;
- Ścisła współpraca z CEO firmy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570